czwartek, 1 maja 2014

152. Terra








Czwartek godzina 21.00 a ja dopiero rozpoczynam naukę do matury hah ;d
Ogarnąć do wtorku na 30% maturkę z matmy, oby się udało, oby ;)
P.S Jak myślicie którą sukienkę wybrałam? ;>

Justyna Steczkowska - Terra 


Gedz - Światowid


Jeremih - Fuck You All The Time (Shlohmo Remix)



pamiętam jak wpadała do mnie z samego rana pijana 
to najbardziej lubiłem w naszych rozstaniach 
nie nosiła szpilek
a jej uśmiech na chwilę zatrzymywał czas



Zapraszam również na:




;*



5 komentarzy:

  1. bardzo ładne sukienki! powodzenia na maturze <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi się najbardziej podoba pierwsza, więc myślę, że ją wybrałaś. Życzę powodzenia na maturze. Pozdrawiam :) http://jusinx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Super sukienki ;)
    Powodzenia!

    http://closertotheedgeblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie sukienki fajne, nie mam pojęcia którą wybrałaś ;D Masz śliczny uśmiech :))
    Fajna nuta Timberlake'a ;d

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne sukienki :)
    Żadnej z tych piosenek nie znałam ;)

    OdpowiedzUsuń