środa, 1 stycznia 2014

122. Wawa

Hejka mordeczki! ;)
Jak tam? Żyjecie po wczorajszym? Ja ledwo co dawałam radę rano, ale teraz jestem w zajebiście dobrym nastroju. Teraz dodam kilka zaległych zdjęć z poniedziałkowego wypadu do Wawy, a później wrzucę coś z sylwka.

Zdjęcia z przymierzalni muszą być oczywiście ;d























































































































































































































































































































































































































Wiem, że trochę mało tych zdjęć, ale nie miałam zbyt wiele czasu. Nie uwieczniłam nawet mojej sałatki z KFC, bo nie było kiedy...;ddd



;*



10 komentarzy:

  1. Jak pięknie *o*
    www.blog017.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejku, jaka Ty jesteś szczuplutka ;))
    ja na razie nie mogę się zebrać żeby napisać coś o sylwestrze. Albo chociaż wrzucić jakieś zdjęcia ;o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja to samo, siedze przegladam foty, ale dodac mi sie nic nie chce hahah ;)

      Usuń
  3. to co, jakie ciuszki sobie kupilaś? :) pochwalisz się?:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne fotki. Pochwal się nam nowymi ciuszkami. Ja byłam nieraz w Złotych Tarasach i naprawdę jest tam super. Szkoda, że u mnie nie ma takiego Centrum Handlowego. Pozdrawiam http://jusinx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Would you liked to FOLLOW ME ON GFC?
    Follow me first, then I will Follow back :)

    www.zelaldecoa.com

    Loved your Blog :*
    Hugs,
    zel

    OdpowiedzUsuń
  6. chudziutka jestes:)
    ja bylam raz w zyciu w zlotych tarasach, ale tylko w maku ;(

    OdpowiedzUsuń