środa, 23 września 2015

Parki nadal modne? Przegląd



Jakieś dwa, trzy lata temu ogarnął nas prawdziwy szał na parki. W tatmtym czasie królowały te w kolorze khaki i tak w sumie zostało do tej pory, więc jeśli chcesz się wyróżnić kup tą w kolorze granatu, beżu bądź czerni. Ja upatrzyłam sobie już jedną w HM i jeszcze w tym tygodniu zawitam do moich ukochanych złotych tarasów lub arkadii w jej poszukiwaniu.


PARKA Z PODSZEWKĄ W CĘTKI



Cena 349, 90 (Stradivarius)



PARKA Z FUTRZANYM KAPTUREM



Cena 229, 90 (Stradivarius)


Czarna parka



Cena: 149, 90 (H&M)



Krótka parka




Cena: 229 (H&M)


Parka z ciepłą podszewką



Cena: 199 (H&M)

3 komentarze:

  1. Fajne, faktycznie ,ale już mi się znudziły! :-) , na sezon zimowy będę szukała czegoś bardziej kobiecego :-) , Buziaki Kochana

    http://nataliazarzycka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no wlasnie mi tez sie znudzily, ale ja nigdy nie kupowalam parki ze wzgledu na to ze tak duzo os mialo a po drugie nie moglam znalezc nigdy jakiejs fajnej za mniej niz 350 ;/

      Usuń