sobota, 24 maja 2014

156. Olejek do masażu migdały i papaja (alterra)


Opis producenta:

Dobroczynna, relaksująca pielęgnacja.
Każda skóra zasługuje na indywidualną pielęgnację. Olejek do masażu Alterra został opracowany specjalnie do dobroczynnego, regenerującego masażu wspomagającego ukrwienie i zapobiegającego napięciom mięśni. Wartościowe połączenie olejku migdałowego, wyciągu z papai oraz oleju z pestek winogron rozpieszcza skórę. Olej z jojoby i olej sezamowy dostarczają wyjątkowo intensywnej pielęgnacji i pozwalają jednocześnie zachować elastyczność skóry. Olejek do masażu Alterra łatwo się wchłania. Ciepły, owocowy zapach ożywia zmysły.

Skład: 

Glycine Soja Oil, Ricinus Communis Seed Oil, Prunus Amygdalus Dulcis Oil, Zea Mays Germ Oil, Sesamum Indicum Seed Oil, Triticum Vulgare Germ Oil, Vitis Vinifera Seed Oil, Carica Papaya Seed Oil, Olea Europaea Fruit Oil, Persea Gratissima Oil, Simmondsia Chinensis Seed Oil, Parfum, Limonene, Tocopherol, Linalool, Geraniol, Helianthus Annuus Seed Oil, Citral, Citronellol, Farnesol.

Moja opinia:

Ja stosuję ten olejek wyłącznie na włosy i sprawdza się on rewelacyjnie! Jeśli macie włosy z natury suche i wysokoporowate to koniecznie musicie go wypróbować, bo na pewno się u Was sprawdzi! ;) Jego naturalny skład, który zawiera aż 11 olejków idealnie zadba i wygładzi wysokoporowate włosy. Przy regularnym stosowaniu szybko zauważycie poprawe stanu włosa, Wasza czupryna stanie się błyszcząca a włosy będą sypkie i miłe w dotyku. Dużym plusem jest także opakowanie i pompka, dzięki czemu aplikacja jest wygodna i olejek staje się bardzo wydajny. Zapach dość słodki, ale nie mdły, mi osobiście bardzo przypadł do gustu. Zdecydowanie polecam!

Cena: 15zł
Dostępność: tylko Rossman


1 komentarz:

  1. Moja porowatość i suchość mnie przeraża. Tyle dobrego słyszałam o tym olejku i wgl o Alterze. Chyba się skuszę. :) Cena również w porządku.

    OdpowiedzUsuń