wtorek, 22 grudnia 2015

WANT lista rzeczy (początek 2016)

Rzeczy do kupienia w 2016 koniecznie :)
Przedstawiam Wam kilka przeczy, które bardzo mi się podobają a nie zdążyłam ich kupić przed świętami, bo po prostu byłam spłukana ;p Mam nadzieję, że na początku 2016 uda mi się zrealizować tę listę :)

KOZAKI NA OBCASIE Z ELASTYCZNYMI WSTAWKAMI



Odkąd je tylko zobaczyłam od razu się w nich zakochałam! Są ciepłe i sexy.
Stradivarius 

KORONKOWE BANDEAU NA RAMIĄCZKACH





Stradivarius

SPÓDNICA PAREO



Stradivarius

Burgundowa szminka

grafika nails, lips, and makeup
To, że świat oszalał na punkcie burgunowego koloru wiadomo już od dawna, w Polsce jest co pradwa mniejszy szał na ten trend, ale czasami jest on spotykany na ulicach. Mi marzy się burgundowa szminka, na pewno po świętach zdecyduję się na jej zakup,


Lustro ISFJORDEN

Szczerze to nie wiem gdzie bym je postawiła, Mam miejsce w sypialni, ale tam nie powinno się stawiać lustra, więc mam dylemat....w salonie natomiast jest zbędne, bo mam wbudowane w szafie również z ikei. Może po prostu wcale nie jest mi potrzebne? Obyło by się bez, ale jest takie śliczne, że chyba się zdecyduje ;)

Ikea

Toaletka MALM

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz