poniedziałek, 19 maja 2014

154. Pierwsze efekty maski Wax z aloesem, opis

Siemka Misiaczki ;)
Dzisiaj postanowiłam przetestować mój nowy kosmetyczny nabytek- maskę Wax z aloesem. Jak chyba każda włosomaniaczka nie mogłam doczekać się chwili, w której wypróbuję nowy kosmetyk. Szerze powiedziawszy maska po pierwszym użyciu nie zrobiła na mnie jakieś oszałamiającego wrazenia, zresztą możecie zobaczyć poniżej jak wyglądają po niej moje włosy








































Niestety jak na razie cudów nie ma zobaczymy co będzie dalej, jednak warto zwrócić uwagę na to, że moje włosy są naprawdę wymagające...nie dość, że z natury są wysokoporowate to na domiar złego ostatnio chyba spaliłam je lokówką (mimo iż byłam u fryzjera podciąć końcówki nadal nie prezentują się nalepiej). No ale tak to jest jeśli nie macie regulacji temperatury....;/ Mam tylko nadzieję, że jakoś uda mi się odratować moje włosy, bo nie chce ich ścinać...:((


















Leczniczy wosk do włosów i skóry głowy. Pobudza porost włosów. Dzięki odpowiedniej kompozycji i technologii produkcji, WAX to niepowtarzalna luksusowa odżywcza maska do głębokiej penetracji włosów. Nie zmienia koloru włosów.

WAX zalecany jest szczególnie w przypadkach:
- zniszczenia włosów przez trwałą, utlenianie, farbowanie
- kruchości włosów wrodzonej i spowodowanej różnymi chorobami
- przedwczesnego wypadania włosów
- łupieżu
- podczas i po skończonej chemioterapii
- gdy potrzebne jest wzmocnienie włosów

W skład WAX-u wchodzą najwyższej jakości naturalne składniki: ekstrakt liści lawsonia, ekstrakt aloe vera,organiczne woski, kwasy organiczne, białka roślinne, oczyszczone białko henny nie barwiące włosów, zdemineralizowana woda, konserwant.
Zawarty w odżywce ekstrakt Aloe vera łagodzi podrażnienia skóry głowy oraz silnie nawilża włosy suche, łamliwe i trudne do ułożenia, a także włosy ze skłonnością do przetłuszczania. Odżywka nie obciąża włosów i nie zmienia ich koloru.

Sposób użycia:
Kosmetyk należy wmasować na umyte włosy. Na głowę nałóż foliowy czepek i ręcznik lub weź ciepłą kąpiel na 15-30min. Wysoka temperatura zaktywizuje działanie wosku na włosy, cebulki i skórę. Następnie spłucz włosy i je wysusz . Kurację należy powtarzać 6-12 razy w zależności od stanu włosów co 4-5 dni. W przypadkach przewlekłych zabiegi te powtarzać kilka razy w ciągu roku lub stosować preparat stale raz w tygodniu.


Po dłuższym stosowaniu na pewno zrobię recenzję ;)

5 komentarzy:

  1. Przydałoby mi się to :)
    Biedne twoje włoski!

    http://olusiek-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jakoś nie mam zaufania do WAXA, bo kiedyś po tym z henną zaczęły mi wypadać włosy :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny efekt, chodź ja oprócz szamponu, to nie potrzebuję żadnych kosmetyków do włosów. Pozdrawiam :* http://jusinx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wlasnie efektu nie ma w ogole...mam po tej masce strasznie suche wlosy i takie sztywne w dotyku ;/

      Usuń