czwartek, 12 czerwca 2014

158. Instagramowe


Edi na okładce, jak mogłabym nie kupić? ;d



   
:)



takie niezdrowe a takie cholera dobre ;/


Później dopadły mnie wyrzuty sumienia i zdecydowałam się na takie trendy "healthy breakfast"
(nie wytrzymałam zbyt długo, jednak preferuję ostre smaki)


moje ulubione donaty z Kauf


hard work! ;dd


reklama telefonu bez uwidaczniania loga firmy ahha


mam takie pięeeekne baleriny, musiałam się pochwalić, a co ;d
wiem, że zazdro


b.k


truskawkiiii....


znowu truskawki?


i znowu truskawki...


no tym razem maliny jakby ktoś nie odróźniał ;)


kiciuś Endzi, zazdro max :(




coś do posłuchania:


HuczuHucz feat. Gedz - Syf 


Cira ft. 2sty - Ożywcza Bryza


Dodałabym jeszcze Edytę Górniak Your high, ale niestety nie można umieszczać tego teledysku na innych stronach :( 

Buziaki! ;)

2 komentarze:

  1. Tyle truskawek wszędzie, a ja niestety jestem alergikiem ; c
    Fajne zdjęcia ! ; )
    Obserwuję !
    http://lets-her-go.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Donaty *_*
    http://blog017.blogspot.com/2014/06/wednesday-in-wisa.html

    OdpowiedzUsuń