poniedziałek, 21 listopada 2016

Brak samodyscypliny, bycie zodiakalnym lwem, dziennikarstwo i wygodnictwo

Tak jak widzicie w tytule "brak samodyscypliny" to mój odwieczny problem...odkąd pamiętam byłam wygodnicka i zawsze przekładam obowiązki na później, bo najpierw musiałam odpocząć...Odpocząć po obiedzie, po szkole, po zakupach, po tym, po tamtym..taka ze mnie już księżniczka/princeska jak to mnie trafnie określiła Marta. Wiem, że coś muszę zrobić, ale odwlekam to jak tylko mogę i tym samym po pewnym czasie spada na mnie lawina zaległych spraw i stres..Przed chwilą dowiedziałam się, ze mam do zredagowania dwa teksty plus krótki filmik do nagrania odnośnie mojej mowy zaliczeniowej na koniec semestru...(tak, studiuję dziennikarstwo). Nie mam na to ochoty, ale i wyjścia! Wszystko ogarnę w tempie ekspresowym jak zazwyczaj..chaos, chaos..i jeszcze raz chaos. Podobno mam jakąś karmę do odpracowania (z numerologicznego punktu widzenia), która polega na tym, że nawet jak nic się nie dzieje, to ja zawsze wprowadzę chaos...wpadam jak tornado i robię zamieszanie. Cudnie, nieprawdaż?







































Aleksandra podczas ostatniej wizyty u mnie wyskoczyła z pytaniem: "ile Ty masz tych luster w domu?!"
No cóż zodiakalne lwice tak mają!

Chociaż tak jak zawsze wszystkim tłumaczę, to że mają słońce w danym znaku wcale nie musi oznaczać, że cechy tego znaku posiadają. Ogólnie jest to dosyć skomplikowana sprawa, bo mamy wiele planet i możemy być np. zodiakalną wagą (bo mamy w niej słońce) a 4 planety typu księżyc, saturn itd. w skorpionie i tym samym jesteśmy bardziej skorpionem. Na szczęście jednak jestem (jak to określił mój astrolog) 100% lwicą, co mnie bardzo cieszy, bo uważam, że to idealny znak!


"Zodiakalne Lwy są pełne godności, dumy, a także honoru, są bardzo energiczne i pełne życia, mają dominującą, silną osobowość. Nie są nudne, to urodzeni aktorzy, grający przez całe swoje życie, o niezależnych charakterach, pełne ambicji, narzucające swoją wolę otoczeniu i czerpiące z tego wymierne korzyści."


Więcej o lwie i kobiecie lew napiszę w osobnym poście.


Tymczasem zamieszczam kilka zdjęć z ostatnich tygodni oraz piosenek, które katuje non stop






















































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































Przepraszam za jakość zdjęć, ale wszystkie zostały wykonane telefonem..irytuje mnie to, ale zazwyczaj nie tacham ze sobą lustrzanki na imprezy czy na co dzień ;/



2 komentarze:

  1. Bardzo klimatyczne zdjęcia, fajny blog!

    OdpowiedzUsuń
  2. so nice pics with very decorative photography .You look more beautiful in these lovely outfits.
    Keep on sharing ,and god bless you
    Happy New year 2019
    Logo Design Company in Kolkata

    Computer Repair Services in Kolkata

    OdpowiedzUsuń