sobota, 8 sierpnia 2015

Problemy z tarczycą, hormonami- moja "dieta", początki zmian..

Jak już wiecie te moje problemy hormonalne mnie wykańczają i nie zostawie tego tak..już jakiś czas temu postanowiłam zmienić dietę, jednak ciągle ją ulepszam, staram sie odzywiać jeszcze zdrowiej i eliminować kolejne szkodliwe produkty. Od jakiegoś czasu nie jem chipsów, fast foodów, wykluczyłam z mojej diety brokóły, kalafior (przy niedoczynności nie są zalecane), nie piję soków z kartou tylko wodę z cytryną i limonką (dobrej jakości wodę), zółtego sera, nie piję kawy oraz nie używam keczupu, majonezu i tego typu rzeczy. W dalszym ciagu pozostaję weganką, ale staram sie też ograniczać gluten, co nie jest łatwe, zwłaszcza, jeśli chodzi o propozycje obiadowe, bo trochę ciężko kombinować codziennie bez makaronu czy kaszy a także chleba ( na razie zastępuję waflami ryżowymi). Zdecydowanie rzadziej sięgam po słodycze, jednak muszę się przyznać, że ciężko mi z nich całkowicie zrezygnować...Zawsze jak się wkurzę, mam zły dzień to stwierdzam, że muszę sie pocieszyć jakoś i sięgam po słodkości...takie uzależnienie niestety.

Moje "cudowne" odżywianie kiedyś:


















































































































































































w czasie kiedy zaczęłam zmieniać nawyki żywieniowe:

















































































Podsumowując moje odzywianei kiedyś a teraz to niebo a ziemia. Dawniej nie wyobrażałam sobie patrzeć na film i nie mieć w domu chipsów albo czegoś słodkiego (a najlepiej jedno i drugie!), często chodziłam do Kfc, mcdonalda czy subwaya dzisiaj staram się jeść w domu i kupować mało przetwożone produkty, raczej robię wszystko sama. Nie piję coli i gazowanych napojów, kawy, herbaty (zakwaszają organizm) tylko wodę z dodatkiem cytryny i limonki. A jem..najprościej mówiąc owoce i warzywa.

3 komentarze:

  1. Mi by się przydała taka zmiana jedzenia! ;/

    OdpowiedzUsuń
  2. Super blog! :) Zapraszam do mnie i zachęcam do obserwacji jesli Ci sie spodoba poniewaz bardzo mi na tym zależy! ♥ Z góry wielkie dzięki :)
    http://lovelysoophie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń